Arkadaşlar öncelikle Allah hepinizin yardımcısı olsun inşallah. Olmaz dediğim şey başıma geldi 5 aylık bebeğim varken 1 aylık hamile olduğumu öğrendim.psikolojik olarak zor atlattım o günleri o yüzden ben size başka bişey sorucam. Bu kadar yakın arayla hamile kalan ya da sezeryan olan arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz çok takıyorum kafaya neler yaşadınız?