Hamilebirben8 canım inşallah herşey gönlünüzce olur rabbim nasip eder bu aşılama da bebegine kavuşmayı 🙏🏻🙏🏻 benkm sana tavsiyem kafanı rahatlatman kafana takmamaya çalışman biliyorum cok zor ama herseyden daha önemli bu 5 senelik evliyim suan 32 haftalık hamileyim ve 4 kez aşılama oldum hepsi negatifti hic bi sorun yoktu hepsinde de tuvalet harici bütün gün yattım nefeslerimi vile dikkatli alıyordum ama olmuyodu aşılamalar haricinde de sürekli doktordaydim yumurta takibi catlama ignesi saatler günler hesaplanir iliski sonrasi saatlerce ayaklarım havada yatarım denemediğim hic bisey kalmadi her ay hüsran oldu en son ekim ayinda tüp bebek ilaçlarıyla aşılama yaptırdım ve gene olmadı esime 2 ay bı kafamı toplym hic cocuk dusunmeyelim hatta ilişki bile istemiyorum 2 ay sonra tüp bebek yaptırırız diye konuştuk yumurtlama takibi programlarını bile sildim tup bebek randevumuzu evraklarimizida hazırladık ocakta yaptırcaktık Kasım’da koca ay sadece 3 kez ilişki oldu yumurtlamaya denk geldkmi gelmedimi suan bile bilmiyorum ama demek gelmiş ki suan hamileyim ve nirmalde adetm gelmeden testler yaptırırdım o ay hic beklentim olmadığı icin adetim 10 gün geçtikten sonra test yaptım herkes söylerdi kafan ne zaman rahatlarsa o zaman olcak diye inanmazdım ama gerçekten öyleymiş rabbim en hayırlı zamanda en güzel sekilde sağlıkla kavuşmayı nasip etsin nerde isteyen varsa kimsenin kucağını bos koymasın inşallah 🙏🏻🙏🏻