Hamilebirben8 Canım merhaba aynı beni anlatmışsın 1 senedir çocuk deniyoruz , 6 ay önce doktora başladım yumurta takibi vs klomen kullandım bir ayda 2 yumurtamın çatladıgıda oldu güzel gelişti yumurtalarım , düzenli adet görüyorum polikistik over sadece görüntüde var doktor öyle söyledi doktorum en iyi kadın dogum uzmanlarından biri , rahim filmi çekildim tüpler açık eşimin sperm testi iki defa oldu oda iyi fakat hala hiç hamile kalamadım , doktorum aşılamaya gerek kalmadan hamile kalırsın dedi ama birşeey yok bilmiyorum dualar ediyorum , inşallah bizde anne oluruz şimdi aşılama yaptırayım diyorum ama onlada olmayabilirmi diye düşünüyorum hikayemiz çok benziyor bizde anne olma duygusunu yaşarız inşalllah 🙏🙏🙏🙏 allah yardimcimiz olsun