EmineAli Melisaaat evet osmaniye de oturuyorum özele gidiyorum 100 tl ödemesi dediler.Ama bazu şartlardan dolayı denizliye gelmek zorunda kaldık burda devlet hastanesine gidicem pazartesi günü Allahtan birşey olmazsa orda duruma göre yapılacak