EmineAli Eşim pozitif kan grubu ben negatif kan grubunun.26 haftanın içindeyim 27 haftalıkken yapılması gerekiyor daha önce uyuşmazlık için iğne yaptıran anneler veya anne adayları var mı benim gibi biraz fikir alabilir miyim bende🙈Hayırlı Geceler 😇🌸
hunilimom EmineAli benim de vardı uyuşmazlık canım ama vurulmadım bütün hamileliğim boyunca yapılan mest hep negataif cilgi kanamamış de olmayınca doktor yapmadi doğumda yapariz dedi eğer kan grubu pozitifse dedi pozitif çıktı o zaman vuruldum
Gocmnn EmineAli benim kanamam vs olmadı ama doktor bir test yaptı negatif cıktı 22 hazirana gün verdi iğne için
Ozlem0707 EmineAli 27 haftalıkken degeıl cnm bena 28 haftada vurdu doktor dogumdan 72 saat snra tekrar ıgne vurucaklarmıs
Almen Bizimde var ama daha yeniyiz 9 haftaya gircem inşallah Allahın izniyle bir sıkıntınız kanamamış falan oldumu şu süreçte
EmineAli Almen Hayır çok şükür bir sıkıntı olmadı bende.Gecen aylarda bebekle uyum için tahlil yaptı sadece o da şuan için iyi durumda bi sıkıntı görünmüyor demişti😇
EmineAli hunilimom Yanı şuan bebekle bir sıkıntı yoksa uyuşmazlığın bana da mi yapmayıp doğumdan sonra bebekle bana bakıp yapacaklar🤗
MyLittleHeart Benim kanamam olduğu için 6. Haftada ilk iğnemi vuruldum birde 28. Haftada vurulmam gerektiğini söyledi doktorum ☺️
hunilimom EmineAli ilk bebekte sıkıntı olmuyor ama ilerki bebeklerde kan uyuşmazlığı zehirleye biliyor doğumdan sonra eğer bebeğin kanı pozitif ise sana iğne yapılıyor ama negatifse yapılmıyor tekrar hamile kalınca yine aynı testler yapılıyor
EmineAli merve_yazar96 Rabbim bir sıkıntı yaratmadan evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah🙏🏻😇🌸
Melisaaat Bende negatifim eşim pozitif 28.haftanın içindeyim dün oldum kalçadan son trimesterda kanama riski falan olduğu için önemli dedi herhangi bir etkisi de olmadı
merve_yazar96 Melisaaat Ben koldan yapılıyor sanıyordum demek kalçadan😊 Daha sonradan ağrı felan oldu mu
Marly21 Ozlem0707 bne 27de vurdum doktorum 7. Ayda yapıyoruz farketmiyo dedi 2 gün önce acilde yaptrdım
Melisaaat merve_yazar96 bende öyle basit vurulup çıkacağım sandım ama yatış olarak işlem yapıldı doğumhaneye çıkıp eczaneden ilaç getirtilmesini bekledim her hastane öyle mi bilmiyorum medikal parkta yaptırmıştım kalçadan vururken yakabilir dedi sadece o an yaktı iğne sonrasında sıkıntı olmadı bi agrı hissetmedim canım☺️ 100tl ödemesi oldu bi de özele gidiyorsan bilgin olsun
merve_yazar96 Melisaaat Evet canım İzmir Hayat Hastanesine gidiyorum ama sağlık ocaklarıda vuruyor diye biliyorum sordun mu hiç
EmineAli Melisaaat evet osmaniye de oturuyorum özele gidiyorum 100 tl ödemesi dediler.Ama bazu şartlardan dolayı denizliye gelmek zorunda kaldık burda devlet hastanesine gidicem pazartesi günü Allahtan birşey olmazsa orda duruma göre yapılacak
Marly21 merve_yazar96 ben acilde yaptım 27. Haftada doktorum 7.ayda yapıyoruz illa 28 olmasına Gerek yok dedi