Zuhal1 Tatlı bir şeyler yiyip sırt üstü uzandın mı ? Ben gecenin bir yarısı acile gitmiştim hareketini hissetmeyince bütün gün. Nst ye girmiştim. Orda kıpırdandı sırtüstü yatınca. Şimdi 37. Haftadayım. Dünden beri gene hareket yoktu. Biraz mısır yedim koçanda, oğlum seviyor, hatta doğum pozisyonuna mısır yedikten sonra döndü. Demin kan sulandırıcı
iğnemi vurunca hareketlendi biraz. Çok şükür. Seni çok iyi anlıyorum. Kaygılı bir durum