Zuhal1 Bende 22+3 teyim.Geçen hafta doktoruma sordum.Bir gün hissediyorum,iki gün hissedemiyorum dedim.Bu haftalarda normal olduğunu hatta kaygılanmamın da normal olduğunu,o hareketler bir kere hissedildiği zaman,hissedilemeyen bir anda mod düşüklüğü olmasının normal olduğunu söyledi.28.haftaya kadar çok düzenli hareketler beklemiyoruz dedi,28 ‘den sonra günlük hareketlerini saymaya başlayacağımızı söyledi.O yüzden içinizi ferah tutun.Eğer çok gergin olursanız bebek içeride daha da gerilir.Sakin olun,bebeğinizi sevin,okşayın,onunla konuşun 😊Eğer içiniz rahat değilse de mutlaka doktorunuza bu durumu danışın derim 🌈✨