GlzrAy-201695 Twinksmom merhaba canım bende erken doğum yaptım ve anlattıkların bende de oldu bolca yanma. Yanmalardan uyuyamıyordum bi sade soda ve bir de normal falım sakızla rahatladım sabah uyanır uyanmaz ağzıma sakız atıyordum resmen öneririm
GlzrAy-201695 Twinksmom 34+3 de doğdu ama şimdi çok sağlıklı hiç korkma inşallah zamanında ve sağlıkla gelir kuzun 🥰
Degisken Twinksmom gaviscon şurup. Bebeğe hiçbir zararı yokmış . Dr um verdi günde 4 kereye kadar içebilirsin dedi. Ama ben dayanılmaz olunca içiyorum günde 1 falan.