Her gün post açar oldum kusura bakmayın kızlar🤒
Hastanede yatıyordum 3 gündür(Belki görmüşsünüzdür)prematüre doğum riskim var diye.Orada yediğim yemek yağlarından sanırım yemek borum göğsümün yanışı geçmiyor yatıyorum ağzıma geliyor kalkıyorum içimde bir şeyler alev alev😷 Her kafadan bir ses çıkıyor soğuk süt biraz iyi ama aşırı derecede kansızlık var hap içerken en az 2 saat öncesi ve sonrası sütte tüketemiyorum oda 1 saat idare ediyor
Var mıdır bir çözümü yada ne yaparak hafifletiyorsunuz,ne yemiyorsunuz,ne içmiyorsunuz ? Deliricem Allahım daha büyük dert vermesin ama hamilelik annelik çok zormuş🤓