Ikinciyibekliyorum Eebbrruu Benim doktorum doguma kadr hic alma diyor . Kilo sana alıyorsun bebege faydadi yok diyor 🤔
NaimeYilmaz Eebbrruu her ay 1 kılo almamız gerektıgını blıor olmalısnz olması gerekenı almıssınız azda degl cokta degl
Babyboymom Eebbrruu Ay ne güzel canım ya bende 50 ile kaldım şimdi 59 oldum 24. Haftamdayım bişi de yemiyorum nasıl alıyorum çok ilginç gerçekten ☹😱😰🤦🏻♀️
Eebbrruu Babyboymom cok da değilsin aslında sknti yapma bebisler sağlıklı olsun da 😊 Allhn hepimize sağlıklı shhtli kucagmza almayı nasip etsin insllh 😊🙏🙏🙈
CansuTreci Babyboymom ödem canım onlar emin ol. Benimde görünürde bir şeyim yok herkes hiç almamışsın filan da diyor. Ama almışım ve ödem olduğunu düşünüyorum. Çünkü şeker ekmek ve tuz tüketmiyorum.
Babyboymom CansuTreci Cnm herhangi bir şişliğimde yok aslında☹Bacaklarımda ince bi tek göbek var yani görünürde bişi yok ama tartı sürekli artıyor anlam veremiyorum. Ödem böyle kilo arttırır mıymış ki 😱