Kader56 Asliitncr doktorum yönlendirdi aşılama yapicam o yüzden sperm testi istiyorlar ama doktor önermesi şart değil yani kadın gidip bir sorun mu var çocuğum neden olmuyor diyor ya erkekte de aynı olmalı gidip baktırması lazım erkeğinde kadının da
Degisken Biz özel bir laboratuarda yaptırmıştıkgeçen sene.100 liraydı. Ve çok ayrıntılı değildi. Sonuçları kadın doğumcuma götürmüştüm.
Degisken Kader56 izmirde yaptırdık biz alsancakta.işte birisi 100 istedi diğeri 120 . 1 senede zam gelse gelse 20 lira gelmiştir.
DamlaNur29 Kader56 yok alakası yok yani sperm testi için kagıt veriyor perhiz yapıysn sonra gidip veriyosun aynı gün cıkıyor nerdeyse akşamına yada ertesi güne