derindoruk Belissima bende dedğn gibi hep tuz limon filan belki mide bulantısından tatlı yiyemiyorum. 12 haftalık olacak yarın😀
zuzu_1234_ Fatmafatma maden suyu hergün içen biriyim böyle bir şeyi ilk defa duydum, vucudumda da her hangı bır şişlik yok. 31 haftadayım bende doktoruma soracagım bu yazdıgınızı
Fatmafatma zuzu_1234_ doktorm icme dedi bana tuzlu oldugu icin tuz orani yuksek oldugi icin ole dedi bende icmiyorm 1 haftadır doktoruna sorunca banada bilgi verirsen sevinirm
zuzu_1234_ Cola nın bu denli zararları varsa normalde de var ben içiyorum açıkçası bu kadar kendınızı sıkmayın
Arasinannesi derindoruk abartmadan içtiğin sürece bi sıkıntı yok. Faydalı değil elbet ama içeriğinde ki elektrotlar bebeğe de sana da iyi geliyor. Ben çok kusuyordum doktorum ara sıra kola iç elektrotların dengelensin demişti..
zuzu_1234_ Fatmafatma doktoruma yazmıştım cevap vermiş, günde 1 adet içebilirsin bir sakıncası yok yazmış
Thesra derindoruk Bişey olmaz içini ferah tut zehir içmedin spnıöta tamam çok faydalı birşey elbette değil bi kaç kereden bişey olmazğ
MerveDinler derindoruk Benim doktorum abartya kaçmadkca mesela 1 bardaktan bi şey olmaz demişti,sadece mesela light’ını içme dedi. Öyle gönlüne kötü şeyler düşürme. Bişeycik olmuyor 🤗
hande123 derindoruk kola deyince resmen elim ayağım titriyor doğuruyum hemen içecem 😁. Ben bi kaç kere sadece 1 yudum içtim öyle çok canım istiyor ki 😍😍😍 ama zararlı canım içme bence bekle derim