derindoruk Arkadaşlar 3 aylık hamileyim 3 kere içtim kola korkuyorumda ama canım istiyor. Haftaya randevum var inş bişey olmaz
betulyuksel derindoruk bişey olmaz canım merak etme ama içme yinede benimde canım cok istiyor 1 2 yudum aliyorum sadece
AyeHakanKrk derindoruk normal zamanda hiç canım kola istemezdi hamilelikten sonra kola canım istedi ve yarım bardak içtim başka zamanlarda bıkac kez sonucta can cekıyor abartmadan içebilirsin
Fatmafatma derindoruk bisey olmaz bende canim cok istince bir cay bardagi iciyorm allahin izniyle bisi olmaz
Alyaa Kola yerine maden suyuda içebilirsin oda asitli olduğu için onu içince kolaya ihtiyaç duymuyorsun bende bi ara çok içiyordum maden suyu içeli kolayı aramıyorum artık.
Fatmafatma Alyaa doktor maden suyunu yasakladi bana tuz orani yuksek oldu icin gebelin basinda onayliyordu artik 26 haftalk oldum icin odem yapar icme dedi
derindoruk Belissima benim aşermem olmadı hiç neler aşerdin🤣zaten yaza denk geliyoruz en güzel meyveleri yiycez bol bol
zuzu_1234_ Fatmafatma maden suyu hergün içen biriyim böyle bir şeyi ilk defa duydum, vucudumda da her hangı bır şişlik yok. 31 haftadayım bende doktoruma soracagım bu yazdıgınızı
Belissima derindoruk kaç haftalıksın Allah sağlıkla kavuşturdun. İlk haftalar ekşi limon turşu ne varsa götürdüm. 8. Haftaya kadar tatlıdan tiksindim . Bu aralarda sadece tatlı yiyorum sütlaç profeterol 😀
Fatmafatma derindoruk yok canim ne alakasi var bakma o yazilara sen allahin izniyle abartmadkkdan sonra bisi olmaz
deletedmom12 derindoruk o zmn cay icersen cocuk haslanir 😂😂 korkmussn cnm ama endiselnme bnde senin gbydim ama abartmadn icersn sknti yok
derindoruk Belissima bende dedğn gibi hep tuz limon filan belki mide bulantısından tatlı yiyemiyorum. 12 haftalık olacak yarın😀
Babyboymom derindoruk ben içtim ilk üç ay bazen arada öyle canım istiyor o kdr takılmayın yani çok sık içmedikçe ne olacak ben 24. Haftamdayım Allaha şükür bebeğim çok sağlıklı 😊