semdem1 açılma için bir şey yapmadım açıkçası hatta ilk bebeğim 35. Haftada 4 cm açıklık ile hastaneye gittiğimde Doğumun başladığını gördüm o hafta halı yıkamış cam silmiş biriydim. Bunda ise erken doğar korkusu ile pek bir şey yapmadım süpürsem mesela silmedim yemek yaptıysam bulaşık yıkamadım ama nasip rabbimin sanırım açılmam oldu sadece sancım gelsin diye doktor baskı kurdu ve suyumu boşalttı. Ama dediğim gibi squat tuvalet pozisyonunda bacak germe hareketleri ılık belden duş ile bu tar şeyler açılmaya yardımcı oluyor