HanifeOkutan ozgeya inş dediğiniz gibi olur ya bilmiyorum ne yapmam gerektiğini ya şimdi erken gidip yine nst’ye giyeceğim doktor acaba sancım yoksa suni verelim falan mı diyecek ondan çok çekiniyorum
ozgeya HanifeOkutan Sancınız çok çıkmazsa beklemenizi önerebilir. Haftanız erken çünkü. Benim doktorum eve gönderip sancımın gelmesini beklememi söylemişti.
Ozlemcyln HanifeOkutan inan bilemiyorum gelsin diye dört gözle bekliyorum yarın 1. Evlilik yıl dönümümüz belki dedim o zamana gelir ama sanmıyorum ya 😂😂
HanifeOkutan Ozlemcyln sürpriz yapar belki de 💕💕 rabbim hayırlı zamanda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💕
Ecrinbzkrt HanifeOkutan canım sanırım öle olucak bende tam bılmıyorum pazartesı öğrenırım ya sunı verse bile dayanamazsam epidural isterım hakkımızda hayırlısı olsun canım
HanifeOkutan Ecrinbzkrt normal sunisiz egzersizler ile biraz da alttan muayene ve destek ile doğum oldu 🥺
Ecrinbzkrt HanifeOkutan bende sımdı acılden gelıyorum daha 1 santım acılmam var ama sancılarım agrılarım var evde dolanıp duruyorum hareketlerım kısıtlandı cnm allah analı babalı buyutsun evladını iyi dımı yanına verdıler hemen ben suan 37-4 haftalıgım
ozgeya Rumis Hiçbir şey😁 yattım hep, benim hamileliğim riskliydi. O yüzden fazla hareket etmem yasaktı. Sanırım genetik. Annemin doğumları da çok kolay ve kısa sürede olmuş.
ozgeya HanifeOkutan Bazı görüşler doktordan doktora değişiyor, tabi ki hamilenin durumuna göre de. O yüzden doktorunuzun kararı önemli.
yildizzz77 HanifeOkutan bugün çatı muayenesi oldum. Şu an ikidir yoğun şekilde kahverengi sümüksü akıntım oluyor. Sizce sebebi nedir, bilginiz var mı acaba? Bu saatte kime soracağımı bilemedim, sizi aktif görünce sormak istedim 🙏
Ecrinbzkrt yildizzz77 canım nişan gelıyo benımde öle hatta benım kırmızı gelıyor az önce agrılarımdan sonra acıle gıttım tekrar alttan yaptı ve nişanın gelıyor dedı ağrın varmı pekı benım öğleden sonra basladı pazartesı olmustum carı muaynesi
HanifeOkutan Ecrinbzkrt evet ilk bebeğimde alamamıştım 37. Haftada doğdu kızım ama beraber giyindik beraber odamıza geçtik şükür💕💕
Mucizem7 HanifeOkutan hayrli olsun allah anali babalı büyütsün ins🙏kaç kilo doğdu bebiş nasılsınız ikinizde?
HanifeOkutan Mucizem7 çok teşekkür ederim malum sancısız da olmuyor artık şükür şimdi iyiyiz evdeyiz 2900 kızım 💕 minicik bir şey
nazsimaova HanifeOkutan Allah anali babali buyutsun insallah bnm bebekte cok minicik biseydi ama cok tatlilar dimi cok sevindim