Happybsrn hulya_1919 bence başka bir test daha yapmalısın burda bi arkadaş böyle çift çizgi gördü malesef negatifti
Happybsrn Anneolmayahasret ama burdan birinin daha böyleydi hatırlamıyor musun 🤔 negatif … inşallah bunda vardır ama bnce her zaman iki üç test yapmak mantıklı 😀😀 kahretsin testler yanlış çıkarıyo ilginç 🙄 napim iş güç oturdum şimdi ..sen napyn bitti mi adetin
Anneolmayahasret hulya_1919 cikar canm o test 6 gun oncesini cikartiyo genelde pretictor gebelik testi guvenilir bi markadir 😊😊
Anneolmayahasret Happybsrn anaah ciddenmi kiz o kisinin test resmini gormemistim sonrasini hatirliyomda😳 guzel haber alir insallah😊😊 bitti canm ov. Testine basladim adet baslangicinda 11.gunum bugun🐣😳 ne zaman yumurtluycam bekliorum😂😂😂sen naptin nasil gidiyo
ssuleeyuce Happybsrn bende aderime10 gun kala test yaptim boyle koyu cikti ama ben inanmadim 5 tane daha yaptim hepsinde ayni cikti ciddenbyanilma varmidir ki 🙄