Fatma1605 Merhaba arkadaşlar bebeğime araba ve puset alacağım internetten almak istiyorum fakat hangi sayfa daha güvenilir bilmiyorum alıp mrmlun olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi
anneadayi91 Fatma1605 ebebek bu gün itibari ile zamlandı. Gümrük vergisi geldi %20. Markanızı belirlediyseniz kendi sitesinden de alabilirsiniz. Civil, chicco, mağazalarında henüz zam olmayacaktı. Dün baktık biz de. Karar veremediğimiz için almadık.
Pnryksl06 Fatma1605 Ben dün civilden sipariş verdim 800TL [url=https://hizliresim.com/tuOftu][img]https://i.hizliresim.com/tuOftu.png[/img][/url]
Elifdoan Fatma1605 bebefix.comdan kiwi markasi aldım gayet güzel ve kaliteli geldi. Hızlı da elime ulaştı. Hem beşik, hemde puset+bebek arabası olan setini aldım site güvenilir
Gunesazra Vipbebek hem ithalatçısı hemde değişik markaları bulabiliyorsunuz klasik markalar dışında bagi easyfold aldım bende
SeHer1909 Baby2go star plus aldım beni taşır 😀 adam satarken örneğine oturup 5 yaşına kadar kullan üstüne 3 cocuk yap yine kullan demişti . Minyon değilseniz düşünün derim biraz iri bir araba ama yağğğ gibi kayıyor o cüsse ilk korkutmuştu beni ama müthiş akıyo resmen
MelisakayA Arinna bende aldım bugun geldi güzel gözüküyor tabi daha kullanmadım bir ay sonra doğumum. Ne gibi şikayetleriniz var acaba
Pankek Fatma1605 Ben N11 den almıştım. Mobile özel indirim vardı. Kraft’ın sitesinde indirimli fiyatı 900 liraydı, ben 725’ aldım N11’den
Cansu_ertem Fatma1605 trendyoldan tommy baby diye bi satıcıdan aldım. 650 lira hem puset hem arabası vardı. Travel sistem ama arabanın yatma yeri çıkmadan üzerine takılıyor. Çok para versem pişman olabilirim diye bu şekilde seçtim. Aynı arabanın baby2 diye bi markaydı sanırım ama aynı araba hepsi burada da 63 lira daha uygununu buldum. Trendyolda iade imkanı daha kolay diye onu seçtim beğenmezsem iade etcem
Arinna MelisakayA 3 aylık benimde bebeğim. Çok portatif değil. Arabaya parça halinde koymak lazım. Ağır. Görünüşü güzel ama kullanışlı değil.
Cansu_ertem Fatma1605 bebek arabası geldi çok güzel çok beğendim ama önündeki bariyeri eksik geldi. Trendyol üzerinden verdim siparişi ama İnstagram sayfası var diye ordan iletişime geçtim mesaj attım. Dönüş yapmazlarsa ya da göndermezlerse iade edicem. Ama araba güzel beğendim