Cerenn06 aynen canım Bi. Kızım vardı erkek olsa iyi olurdu ama benim içime hep kız dogmuş tu öylede oldu ben hep hayırlısını istedim oda kızmış iki bacı büyürler bende 3 bacıyız kızlarımla iki bacı olurlar arkadaş gibi aralarındada fazla yaş yok 2 yaş var rabbim sag salim de kucaklqrımıza almayı nasip etsin darısı tüm olmayanların başına ☺️🤲