Nurrabia Cerenn06 özel hastane de erkeğe benzetildi , devlet hastanesinde 14+3 de erkek dedi doktor siZce değişir mi ? https://imgyukle.com/i/CaDSqp Birde bu resmî verdi
Cerenn06 Nurrabia Erkekler pek değişmiyor canım bende o haftalar da öğrendim değişiklik olmadı en son abim inanamıyordu halen erkek mi dedi bende doktora sordum halen erkek mi diye evet değişmemiş erkek dedi 😂
Nurrabia Cerenn06 kız erkek pek bi önemi yok ama insan ister istemez net olsun istiyor , çok endişeye düşüyorum bazen değişti mi acaba diye sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😊
Cerenn06 Nurrabia Amin canım 16. Haftadan sonra daha net olur zaten insan ister istemez merak ediyor :)
Cerenn06 Rmysa23 Maşallah şimdiden çok tatlı duruyor 😍 Halen kız hissediyorum netleşince yazarsınız :)
Rmysa23 Cerenn06 aynen canım sende çok tatlısın bebeğinde cok tatlı olur eminim 🧿🧿🌷 cuma günü gitcez kontrole inşallah öğrenirsem yazarım sanada 🥰