DamlaNur29 Kadiss yani kargoya verildi ama takip numarası gelmemiş oluyor ölemi benmi yanlıs anladım yoksa?
Merdgn glsm41 Canım değişiyor sanırım ürüne göre. Çanta ve araba sipariş ettim. Çantayı 2-3 gün önce söylemiştim araba hemen geldi çanta çok sonra geldi. Bi standartları yok maalesef. Bazen hemen geliyor bazen çok bekletiyorlar.
MerveA2020 Geçen hafta sipariş verdim evime geldi iki günde, daha önceki siparişlerim de uzun sürmedi hiç.
DamlaNur29 glsm41 canım ben aradım sordum e bebekten mesaj geldi dedim linke tıkladığımda kayıt yok diyor dedim onlarda dediler kargoya verilmiş ürününüz galiba seninde verilmiş olabilir pttden mesaj gelmedi ama verilmiş yani benim
Nesslihan Maviada ya ben uygulamadan sipariş verdim ilk defa o yüzden kafam karıştı. Adres istiyordu evin adresini yazdım herhalde eve gelir
Emrasf Nesslihan bende uygulamadan sipariş verdim ama adresi yazarken ı harfini kabul etmesi kılıç olması gerekirken klç olarak kabul etti bi sorun olur mu acaba?
Nesslihan Emrasf mahalle ya da apartman adında mı oldu bu. Eğer bulunduğunuz yerde başka aynı isimde yer yoksa karıştırmazlar bence ya da ararlar sizi
DamlaNur29 Emrasf aynısı banada oldu biliyomusunuz ı harfini yazmıyor endişe ettim sonradan ama umarım doğru gelir