Nurerdgn ben de 31. Haftamdayım, aynısını yaşadım bugün. Vestibiler Nöronit / vertigo teşhisi koydu kbb doktoru. Verdiği ilaçlar b kategorisinde yani hamilelikte tam anlamıyla zararsız değil diye almadım. Ama çok fenayım... sizin nasıl geçti mi? Geçtiyse nasıl geçti?