Kızlar korkulcak bişey yokmus. Ama eliniz ayağınız, yüzünüz aşırı şişer ödem toplarsa, tansiyonunuz fırlarsa o zaman sürekli kusup başınız dönerse gebelik zehirlenmesi oluyomus. Zaten bebeğin suyundan kesesinden belli oluomus eskiyomus falanda filan🙈 Hamileliğin her yeni gün yeni bi zorluğu buda demekki🤦🏻♀️ Hepimizin Allah yardımcısı olsun bu son düzlükte 🐥