Ozge_28 Merhabalar hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah bebeğiniz 🥰Benim merak ettiklerim şunlar; ben de sezeryan olacağım 29 haziranda nasipse , sezeryan sırasında sakinlestiriciye ihtiyaç duydunuz mu yoksa hep ayık miydiniz , herkesin söylediği gibi mide bulantısı vs. Yaşadınız mi acaba ?