Biz 22. Haftalık çift yumurta ikiziyiz bu zamana kadar çok şükür hiç bir sorun yaşamadım bulantı bile çok hafif atlattım 1 2 aylarda sonra oda geçti , hafif kasık ağrıları vardı şimdi oda yok ama uykusuzluk bende biraz erken başladı uyuyamıyorum ve çok şişkinlik oluyor. Birde ben başından beri sürekli dinlendim sürekli yatar pozisyonda gel keyfim gel modundaydım😂 koşturmalı bi hayatım olmadı yani evimden çıktığımda ki şu bi kaç haftadan beri çakabiliyoruz gittiğim yerde uzanamıyorsam belim ağrıyor o yüzden çok çıkasımda gelmiyor