Bende 26.haftadayım çift yumurta ikizlerimi bekliyorum bulantım ilk başlar tavandı prilamla idare ettim bende lekelenmelerim kasık ağrılarım çok olmuştu şimdi herşey yolunda çok şükür geçen hafta büyük şehir hastanesinde çok iyi bi doktorla tanıştım çok detaylı inceliyo perinotoloji doktoru bundan sonra seni ben takip edicem dedi iki haftada bir geliceksin artık dedi allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻Ha bu arada şimdiye kadar toplam 8kilo aldım bebişlerin kilosuda iyi çok şükür