Zeynep_35 kanala girdikten sonra yapabildim o hareketleri, öbür türlü bebek kanalda değilken ve suyum da gelmişken hem ayağa kalkyıkça suyum bitecek hem de açılan yoldan kordon sarkabilirmiş bebeğe tehlikesi olur doğum zor olur sezaryan olur gibi şeyler söylediler. Yattım bi an kanala girmicek yattıkça kanala mı girermiş derken son muayenede güzelce yerleşmiş hopla zıpla istediğin gibi dedi doktorum. Ondan sonra yaptım hareketleri, kanalda kafası olduğu için suyum da gelmedi tıkadı prensesim orayı, en sonunda doğurdum detaylıca anlatıcam inşallah 😍