İsim konusu artık çok canımı sıkıyor.Eşimle bir türlü uzlaşmayı beceremiyoruz bu konuda.Çevremizi saymıyorum bile.Çoğu kişi farklı bir sürü isim öneriyor bulduklarımızı beğenmiyor.Eşim Emir,Poyraz,Rüzgar isimlerinden birini istiyor ben isimlerin çocuk üzerinde etki ettiğine inanıyorum ve bu isimlerde ki çocuklar gördüğüm kadarıyla yaramaz oluyorlar.
Ben Ali Asaf,Ege,Onur,Kerim yada Ediz istiyorum.
Birbirinden bağımsız isimler resmen🤦🏻♀️Asla karar veremiyoruz.Eşime nasıl kabul ettiricem beğendiğim isimlerden birisini?🤷🏻♀️Peki ya sizce hangisi?