Eliff66 rica ederim🥰 annem küçük kardesimi 36 yaşında doğurdu çok stresli bir hamilelik yaşadı üstüne maddi sıkıntılar vardı annem de inat etti taa altı aylıkken doktora gitti… Ağır kovaları taşır balkonları falan yikardi biz napsak da dikkat etmedi. Tabiki kötüden örnek olmaz ama Rabb’im nasip edecekse sağlıkla sihatle geliyor bebisler😍 hiç bunları düşünmeyin Rabb’im saglikla huzurla kavustursun bebeklerimize inşallah 💕 yani kendimizin bile yarına çıkma garantisi yokken bebeğimiz yüzde bilmem kaç hasta olabilir sonucuna bakıp da hiç üzülmeye gerek yok🥰 kaç haftalık hamilesiniz? Ben 12+3oldum tam 12de gittik doktora hareket etti ultrasonla muayene ederken doktor yani bu ne güzel bir duygudur bu ne büyük mucizedir yoktan var eden Rabb’im sağlık afiyet de verir inşallah kalbinizi temiz tutun 💖 bir de Allah korusun imtihanimiz varsa da elden ne gelir ki o küçücük canlara kıymak bizim haddimiz degil. Benim naçizane düşüncem bu şekilde… Siz de gönlünüzü rahatlatın Allah a bırakın iyi düşünün Allah büyük sağlıkla kavuşursunuz inşallah 💕