Berenaysed Kızlar bu gün bebeğimin iri olduğu için normal doğum yapamayacağımı öğrendim aramızda sezeryan olan var mı ne kadar sürede iyileşiliyor neler kullandınız çabuk iyileşmek için ? Sezeryan külodu kullanan var mı?
Sonay Berenaysed ilk gün zor oluyor diğer günler bol bol yürüdüğün zaman iyileşme sürecini kısaltmış olursun en geç 4-5 gün sonra agrıların kayboluyor bol yürüyüşle. Onun dışında ilk hasta bezi kullanılıyor ben özelde yaptım orda verdiler ama sonradan ped kullandım ikinci Sezaryen olcak 27 Nisa'n da ped Alcam
Thesra Berenaysed Depend kilot al çok kullanışlı pedler hiç işe yaramıyo iyileşmek için özellikle bişey yapmana gerek yok zamanla iyileşiyosun çünkü
Adelimm Berenaysed bende ctesi doğum yaptım canım spinal ile cok şükür ağrım pek olmadı bugun 4 günüm yenı yenı dikiş yerlerim yanmaya başladı. Ben gecelık almamıştım cok pişman oldm pijama ile cok zor oluyor her defasında o depend pedi değiştirmek. Hııc korkma herşey güzel olacakk
Gulsenkaragoz Canim bende daha yeni sezeryan oldum ilk geceyi atlattin mi cok sknti yasamiyosun kalkarken biraz zorlaniyosun zaten agri kesici falan yapiyolar ozele mi gidiyosun
Gulsenkaragoz Berenaysed valla ben once normal icin sanci cektim suni sanci 8 saat acilma olmadi sezeryana alindim hemen geldikten sonrada 1 saat tekrar sanci cektim rahim toparlansin diye herkeste ayni olmaz ama
Sonay Berenaysed dayanılmıcak bi agrı değil CNm agrı kesilerle geçirtiyorsun Zaten ilk günü atlattın mı gerisi kolay yürüyüş yaptıkça agrıların azalıyor daha çabuk iyileşiyorsun korkma. Benimde 27 Nisa'n inş 😊 Maşallah hayırlısıyla sağlıkla al bebeğini kucağına inş 😊
Thesra Berenaysed Yeter canım başka hiç bişeye gerek yokk çok memnun kalmıştım ben sende kalırsın eminin pedden kan geçme ihtimali daha çok çünkü ve geçiyoda
Efe39 Ben sezeryan olalı 10 sene 1 ay oldu, hala uyuşuk, çocuk kasıklarıma vurdukca ağrıyor şimdi 2. cide. O zamanlar da çok çekmiştim, herkes te farklı.
Wxyz Berenaysed bende 37 haftadayim bebegim 3800 boyu 54 cm doktor iki gun sonra sezeryanla alacak normali unut dedi bana birde erken alicak bebegi insallah bi sikintisi olmaz cok korkuyorum sezeryandan
Berivan Bende 9 gün önce sezeryan oldum sadece birgün yürürken agrım oldu simdi cok şükür bi agrım yok ama hareketlerime dikkat ediyorum tabiki
Thesra Tmklslh Depend hasta bezine benzee yapıda kilot şeklinde doğumlarda bunu gibi benzer şeylerde kullanılan bir çeşit ped türü diyelim çok rahat oluyo giyiyosun üstüne çamaşır giymenede gerek kalmıyo kirlenince yanlardan yırtıp çöpe atıyosun