Dilara8228 asiyetogac_1 Benim daha 9 gün var dün kahverengi lekenmeler tarzından birseyler geldi yerleşme kanaması mi başka birsey mi bilmiyorum bekliyip görüncem
Secil320 asiyetogac_1 10 hazirani bekliyorum bende hayirlisi olsun bakalim ne olucak. Ne adet agrim nede hamilelik belirtim var ama yinede bir umut iste
Kader56 asiyetogac_1 adetime 5 gün var ama sancılarım var adet olacağım biliyorum ama olmam inşallah hamile kalırız isteyen hepimize bol bol dua edin canlar 🙏
Bilggee asiyetogac_1 merhaba adetimden bir hafta geçti test yaptım pozitif fakat hastaneye gittiğim zaman ulrtasonda kese gözükmüyor dedi korkuyorum açıkçası
asiyetogac_1 Bilggee icini ferah tut canim daha erken benim ilk gebeligimde 5 haftalik gorunmemisti alttan baktilar ozman gorundu seninde mutlaka 5 haftalik flndir inslalaj birdhaaki gittiğinde görünür
likapaa53 13 haziran regl günüm bekliyorumm heyecanla😍😍 bel ağrısı göğüs hassasiyeti var ama bakalım hayırlısı🙈
asiyetogac_1 likapaa53 benimde belim agriyor sabahlari kalktigimda migdem bulaniyor bazen kasiklarimda agri oluyor son 4 gun kaldi bakalim insallaj rabbim guzel haberlerle sevindiriri ilk bebegimi 5 ay once kaybettim insallaj birdaha yasamam o kotu gunleri
srycn asiyetogac_1 likapaa53 Telefon uygulamasına göre yumurtlama döneminini değerlendirmeye çalıştık kendimizce ama sıfır belirti. 2 gün sonra adet bekliyorum.. Yerleşme kanaması halsizlik hiç birşey yok.. Sadece her adet öncesi olduğu gibi göğüs şişmesi/ağrısı ve sivilcelenme.. Aslında ara ara kasıklarımda batmalar oluyor ama bilemedim.. Bekliyorum bakalım 10 Haziran‘ı ..
Bilggee asiyetogac_1 inşallah ablacım ilk kan değerim 1190 dı ikinci gittiğimde alttan baktı görür gibi oldu göremedi ama kan değerim 2170 inşallah yarın olur 🙏
likapaa53 asiyetogac_1 asiyetogac_1 benimde geçen gece midem bulandı bakalım benimde 5 günüm kaldı güzel haber alırız inşallah❤️😍
Semanur27-K HilalllEfeee canım bnde bekliyorum inşallah iki gün önce az leke geldi sonra hiç gelmedi ve bugün de regal günüm hiç hasta olcak gibi hissetmiyorum hayırlısı inşa hepimize nasip eder
Bilggee asiyetogac_1 kese göründü fakat kese yamuk dedi bana kan değerim 3239 fakat iç gebelik diyor kürtajla almamız gerekiyor deniliyor napmalıyım