Anneolmayahasret Bayanlar bacaklarimda kıllar yuvarlak bi bicimde icine dönmüş neden olmus anlamis degilim ama boyle sorun yasayan varmi acaba ne cikartir onlari yada niye disina cikmak yerine icine kivriliyo bunlar🤦♀️🤦♀️fikirlerinize ihtiyacim var
RabiaMG Anneolmayahasret batik olmus yani kil donmesi. Biara cikartym derken yara olmustu bacaklarim cok sk epilasyon yapinca oluyor bende biraz beklemem gerekiyor uzadkca duzeliyor kimisini cikarmak gerekiyor. Peeling deniyordum biara ama faydasi olmadi bende ne zaman cok sk almayi biraktm biraz bekledim oyle gecti 😊 hala oluyor bazen 😊
_Koncuy_ Anneolmayahasret kuaföreler bana hep ya kese yap ya da aldıktan sonra jilet vur demişlerdi. Hep jilet yaptım öyle olduğunda 👍
Anneolmayahasret RabiaMG yaa evet epilasyonu bi ara cok kullandim🤦♀️ondan sonra oldu 🤦♀️ artik kullanam epilasyon yaa cok kotu duruyolar valla simdide uzadi tugler en iyisi agdaya geri donmek ozamn 🤦♀️cok saol cnm
Deletedmom95 Tüyleriniz çıkmaya yakın dar şeyler giyerseniz içe doğru batıklar oluşuyor. (yani bende öyle oluyor ) ben onun için topuk taşı kullanıyorum. Banyodan önce kuru vucuda daire yaparak sürtüyorum düzeliyorlar o şekilde.
Anneolmayahasret Deletedmom95 yok canm kapaliyim hicte dar giyemem evde bile olsa 😌 ama bende deniycem tavsiyeni😌cok saol
RabiaMG Anneolmayahasret bende bir sure hep agda yaptm canim 😊 epilasyonu birara iki tuy cikiyo yapiyordum o zaman cok batik oldu bende sonra hepsinin baya cikmasini bekledim duzeldi artik😊
_Koncuy_ Anneolmayahasret yok hayır tüylerinizi aldıktan sonra yapacaksınız amacı batıkların üzerindeki deriyi almak
Esesraa Anneolmayahasret batık olmuş sık epilatör kullanıyorsan ondandır. Benimde çok oluyordu arkadaşım jilette kullan demişti hiçte jilet kullanmamıştım yapasım gelmedi ama çok fazla olunca mecbur yaptım 1 kaç defa geçti..
Anneolmayahasret Esesraa evet maalesef aletten sonra oldu 🤦♀️ kese yapicam bol bol ama jilet cogaltmazmi tugleri 🙄
Esesraa Anneolmayahasret jilet çoğaltmaz sertleştirir zaten iki sefer jiletle aldıktan sonra ağdayla alınca incelir.
Gunesaydeniz Anneolmayahasret bu batıklar ne yaparsan yap gitmez. Az peeling yapmadım. Ben lazer ile kurtuldum. Hem görüntü olarak güzel hem tenin yumuşacık oluyor🙋🏼♀️
Anneolmayahasret Gunesaydeniz hadiii yaa😳😳 ozamn lazeremi baslasam napsam hem kokten kurtulurum 😂 saol canm hemen arastirmata basliyorum iyi biyer💜