Mom20_ kadın doktorlar bilmiyorum bana çok egolu geliyor. O yüzden ben doktorumu erkek seçtim. Kısa ve net naif anlayışlı yardımsever. Kadınlar bazen acımasız oluyor canım. Mecbur degil sen o doktora iyi Bi doktor araştır. Zaten hamilesin bide doktorun umursamazlığıni tribini mi çekicen allahım sen hayırlı doktor ve hemşirelerle karşılaştır doktor önemli.🤲😉