Mmmerve123 Aecrin 16. Haftadayım ilk hamileliğim sola yattığımda göbeğimin alt solunda bazen bişey hissediyorum ama bebekmmi bilmiyorum acıyo biraz bişey oynuyo sanki içerden acı oluyo azıcık sizde bebek mi bu 🤷♀️