Merhaba arkadaşlar bende selamete ermiş bulunmaktayım umarım çok uzun sürmez yazmayacaktım ama burada doğum hikayeleri okumak çok cesaretlendiriyordu beni belki benimkide başkalarını cesaretlendirir yani umarım 🤭
Bormalde gençliğimden bu yana pco vardı evlendikten hemen sonra çocuk istemeyince problem yaratmadı ancak istediğimiz zaman gelince de pek ümitli değildim ama Allah işte verince veriyormuş hamileliğin ilk 6 ayı kusmalar iştahsızlık yanmalar ile geçirdim ne mutfağa girebildim nede pek birşey yapabildim sonrasında kendime gelmeye başlayıncada ağırlaşmaya başladım 🙈 birde üzerine karantina dönemi girdi pek sosyal bi hamilelik geçirdim diyemem. Benim oğlan çok sabırlı çıktı belki mayıs Annesi olurum diyordum Haziranı buldu 😅 Ultrasonda da 1 hafta geri çıkıyorduk zaten artık son zamanlarda randevular sıklaşmıştı çatı muyanesinde 1 cm açıklık vardı fazla beklemek dedim ama kanala inmesi bile bayağı zaman oldu sonunda tam 40. Haftadaki muyanemde doktora istediğinizde yatış yapın dedim kadının gözleri parladı 😂 ama normal denemek istiyorum dedim hep kendimi ona ayarlamıştım şu virüs ortamında kendi kendime yetebilmem toparlanabilmem daha kolay olmalıydı doktorumda zaten suyumun azaldığını açılmamın 2 cm olduğunu kanalada indiğini söylemişti yarın gel yatışını yapalım dedi hazırlıklı gitmek acele etmekten daha iyiymiş tabi o gün hastahaneden yürüyerek döndüm gelince evi temizledim gecede yürüyüş yaptım kendi sancımın gelebileceğini söyledi soktorum ama arada kasık ağrısı bel ağrısı oluyordu onun dışında herşey normaldı sabah evden çıkmadan nişanımda gelmişti sabah 9 da yatışım yapıldı açıklık3 cm olmuştu bile tabi ben daha birşey çekmediğim için laylaylom hastahenin odasında fink atıyorum suni taktılar ilk yarım saat nst dede kaldım pek birşey yoktu normal arada adet ağrısı gibi bir ağrı giriyordu yavaş yavaş artmaya başladı ama ben yinede yürüyordum pilates topunca zıplıyordum bağırmıyordum fena değildi açıklığa bakmak için doğumhaneye götürdüler doktorum da baktı hemen hemen 5 cm olmuş dedi hızlandırmak için kendi suyumuda patlattılar orada biliyordum buradan okuduğum hikayelerden su patlayınca asıl sancışarın geldiğini gerçekten su patladıktan en geç yarım saatte başladı kıvranmalarım haliyle bağırmalarımda başladı Nst de sancı çekmek ayrı zulümdü bağırıyordum getirme onu istemiyorum diye ebeme 🤦🏻♀️ Ama sonunda bağlıyordu kalp atışlarını takip etmemiz lazım diye ama ben yatağın demirlerini dövmeye başlamıştım bile 😓 bunca sancıdan sonra yapılan muyanede 6 cm olmuştum ve 2 saat bir ilerleme kaydetmedi eşime de bağırmaya başladım sezeryana alsınlar beni diye 🙈 eşimde sık dişini çok pişman olucaksın sonra diye telkin etmeye çalıştı ama yalvarıyordum ebeyi çağırdı ebede ikna etmeye çalıştı ama ben dinlemiyordum çünkü açılmada bir ilerleme yoktu ve ben boşuna suniyi çekiyordum ebe tamam doktoruna haber vericem gel yine doğumhaneye ordada kontrol edelim dedi artık yürğyemiyecek halsizliğe vardığımdan sandalye ile götürdü muayene etti hemen hemen 8 cm olmuş dedi doktorumda geldi oda aynısını söyledi bundan sonra zaten olmaz dedi bu kadar dayandım yaparsın diye teskin ettiler sağolsunlar çok memnun kaldım hepsinden 🤲🏼 Artık doğumhanede sancı çekmeye başladım ebe arada çatala çıkartıp kontrol ediyor bir yandanda eliyle açıyor sancı geldikçe ıkın az kaldı kafasını saçlarını görüyorum dedi ama o sancılar gerçekten çok zordu sanki bacaklarımdan aşşağısı bıçaklanıyordu 10 sn azalmada bayılacak gibi hissediyordum Çocuk geliyor hadi diye diye ıkındırdılar en son doktorumu çağırdılar eşimin söylediğine göre hest hızıyla içeri girmiş zaten gelir gelmez sanki çok büyük tuvaletim varmışcasına ıkındım elime çıktı çocuk 😂 ben şok oda çok şok olmuştu hemşirenin üzerine işedi 😂 eşini çıkartmak için de biraz ıkındım oda çıktı şükür 🙏🏻 4 dikiş attılar biraz hissettim ilk oğlumu çıkardılar 15 dk sonrada ben çıktım biraz perişandım ama bitmişti çok şükür iyiki doktorumu ebelerimi dinlemişim şuan kendi işimi rahatça görebiliyorum sadece oturur kalkarken biraz ağrım oluyor oda çekilmicek gibi değil Allah a çok şükür 🤲🏼 Sütüm hemen gelmedi Bugün 3. Gün yeni yeni Gelmeye başladı biraz mama takviyesi yaptık mecbur benim oğlanda biraz tembel hemen uyuyor bol bol su komposto meyve suyu bulgur pilavı ne bulursam yiyorum 🙈 sarılık olmasından korkuyorum inşaallah olmaz. Verebileceğim tavsiyeler mutlaka depend alın derim hastahanede bez veriyor ama depend daha rahat oluyor tek gecelik sabahlık bana yetti pijama takımım falan geri geldi oğlumada 2 takım götürmüştüm onlarda yetti. Tavsiyem yanınızda kimin olmasını istiyorsanız o olsun ben eşimden çok memnun kaldım ne annem ne kayınvalidemin yanında öyle rahat olabilirdim bol bol masaj yaptırım belinize rahatlatıyor. Duaların gücüne inanıyorum elhamdulillah hamileliğim boyunca kuran okudum girerken herkezden dua istedim sancı çekerken “sümmesebile yesserah” çektim ve la havle vela çektim Allah yardım etti bana yine çok uzun sürmedi diyorlar bana günler gibi geçsede sabah 9 dan öğlen 15 19 a kadar sürdü oğlum 3370 gr 50 cm doğdu 🤗
Biraz uzun oldu sanırım Allah isteyenlere hayırlı evlat hamilelere de kolay doğumlar nasip etsin hepiniz kendinize iyi bakın 😇😇 Ben bundan sonra HappyKids te olucam orada görüşmek üzere 👋🏻