Nur Deniz2961 canım kan değerlerin düşük olabilir aynı sekilde bende bir yanıyorum bir donuyorum 🤦🏻♀️ Patik falan varsa patik ve terlik giy ama arada bir patiğini falan çıkar kan dolaşımın için canım (: Allah yardımcımız olsun
Nur Deniz2961 suan yorganın altında yatıyorum koltukta o derece üşüyorum 🤦🏻♀️😃 az sonra sıcaktan yanarım hormonlarda işin içinde canım dayanacağızz
Denizim Deniz2961 bende oyleydim canim asiri kansizmisim meger ,suan kan ilaclarini 3 e cikardilar ama simdi iyiyim ayaklarim isiniyor cok sukur,eskiden ne yapsam isinmazdi,doktoruna soyle yine baksinlar kanina olmadi miktari artirirlar