Esranurrr Kizlar 35 haftalik hamileyim az once disardayken sivrisinek kacti bogazima gargara yaptim ciktimi bilmiyorum ama eger yuttuysam bebegime bisey olurmu sizce ? Boyle bisey yasayan varmi
Bicanbehiye Esranurrr Çok şükür bebek midende değil birşey olmaz korkma 😉 bir insan 1 yılda ortalama 430 böcek yutuyor zaten no problem 😉
Mom9272 Esranurrr açtığımız postlarda hep böyle gülesim geldi k.bkmayın süpürge tozu yuttum bişey olurmı falan 🤣🤣🤣
AyaYlmazYldrm Mom9272 supurge tozu sivrisinek bir insanin basina da bu kadar olumsuz sey gelmemeli 😂 Esranurrr mantiken sence birsey olmasi mumkun olabilirmi yilan yutmadin ya😂
Anneolmayahasret Mom9272 ayy kiz dur gecen adamin biri sinek yutmus ilac icmis sinek olsun diye 😂😂😂tobe yarabbim aklima geldi birden kahkaha attim😂😂😂😂
Babyy1S Esranurrr gülesim geliyor panik olmanizi anliyrm fakat bizim bu sindirim sistemi ne işe yarıyor 😂 bi sorun olmaz iciniz rahat olsun 🥰😊
Fuliaa90 Esranurrr ama biraz akışına bırakın böylede sürekli diken üstünde olmak daha kötü 😊 sizin içinde iyi olur
Esranurrr Fuliaa90 dogum stresim var zaten hayirlisiyla dogsada bende yavrumda benim su stresren kurtulsak 😂
_Mrv_ Esranurrr sivrisinek sokması yıtulmasından daha tehlikeli.. korkmayın hiçbişey olmaz.. mide asidinde zerresi bile kalmaz onun.
Sare07 Mom9272 siz diyince baktım. Toz yuttum çocuğa bişey olur mu diye sormuş 😂😂😂😂 Bu kadar evhama 35 haftaya iyi gelmişsin Canım ayyy töbeee yaaaa akşam akşam hiç güleceğim yoktu
momsss1 Mom9272 böyle postlara yığınla cevaplar geliyor ama ben kaç gün oldu giden çok olduğunu bildiğim halde o hastaneye sorduğum soruma bir cevap alabildim anlamıyorum bende böyle saçma şeylermi sorsam cevaplar yığılacak 😂😂
Sare07 AyaYlmazYldrm yolda giderken araba sarsılıyormuş bir şey olur mu diye sormuş. Ayyyyy sayende karnıma agrı girdi gülmekten. Çok güldüm bebeğe bişey olur mu acaba 😂😂😂😂