Kader13 ayy evet ben markette alıcaktım gerçekten çok kötü kokusu var, Bi çeşidi değil markette 2-3çeşidi vardı hepsinin de kötüydü kokusu, uni baby kolay tarama şampuanı diye geçiyor bak ben markette kokladığım da bayılmıştım kokusuna çok saf Bi kokusu vardı, sonra neyse daha sonra detaylı bakarım diyip almamıştım bugun sipariş verdim 😊