Deletedmom386 kuzum öncelikle geçmiş olsun. Benim eşim e-satista çalışıyor. Her gün yüzlerce özellikle pandemi döneminin ilk başladığı zaman binlerce kargo veriyorlardı küçücük dükkandan. Sonra hepsi dönüyordu geri. Bazı şubelerin kotaları dolduğu için alamıyor kimisi de puan kaybetmemek için alıyor ama alıcı bulunamadı, ürünü kabul etmedi diyerek hiç dağıtıma çıkarmadan geri gönderiyormuş. Bu sebepten bu döneme kadar verdiğim siparişleri genelde şubeye veriyorum direk gidip alıyorum beklemiyorum çünkü gelmiyor. Kimi şubeler de virüs bulunması sebebiyle kapalı oluyor ana şube gönderemiyor. Ürünü alıyorlar dağıtıma çıktı gösteriyorlar dağıtıma çıkmasa bile şirket ücretini alıyor hemde iade olduğu için çift ücret alıyor sizi de ürünü aldığınız mağazayı da zarara uğratıyor🤦 Trendyoldan aldıysanız hiç merak etmeyin Trendyol hakkınızı bırakmıyor gönderiyor ödemeyi. Kargonuz ürünü aldığınız mağazaya ulaşınca ödemeniz maksimum 1 hafta içinde döner size 🥰