Şu dönemde internetten alışveriş yapmak cazip ama bu kargolar insanı çıldırtıyor gerçekten hepsi aynı al birini vur ötekine ya. Kapıya gelmez evde yoktunuz der. Hasarlı ürün getirir tutanak tutmaz kapıya bırakır gider. Evet yoğunluk var insanlar Online alışverişi arttırdı ama sen bu işi kendim seçmişsin bu ii için bi marka oluşturmuşsun ona göre planlama yap çalışan sayını ayarla ve bilinçli çalışanlar seç. Adam kapıya gelmeye üşeniyo bina kapısına çağırıyor ya Allah Allah rahatlığa bak gitmezsen Kargo iade gider biliyo, yaptığın şikayetler zaten havada kalıyor . Normal alışveriş yapmakta hayal oldu şuan. Bi yandan gebeyiz hazırlık yapmamız lazım . Herşey çok karışık gerçekten nasıl hazırlık yapıcaz, nereye güvenip alışveriş yapıcaz bilmiyorum .