dilanisik Ogretmenhanim92 yani yatağı aldığımızda 3 yaşındaydı…ama o zamanda korumalığı olan bir baza da yatabilirdi…bu arada yatağında yatırmaya çalıştık daha sonra bölgede çok deprem olunca tekrar yanıma yerde yatak yapıp uyuttum 😒