drn5410 Mervenurbalylmaz Yaa bizimki 3 kademeli sanırım en üst orta ve en alta iniyor en üst yaptık şuan ama.. İnşallah memnun kalırız 😍 amin sizde inşallah
Bicanbehiye ElifNilMom park yatak alacaksan da böyle bir tarafı fermuarlı olanlar var onlar daha mantıklı.benimki fermuarsız zor olmustu .gece yataktan kalkmadan rahatlıkla emzirmek için kucağına alabilirsin
Clementine_ İkea’dan aldım beşiği 730₺ anne yanı değil bunu doğunca yattığımız odaya almayı düşünüyoruz ilk aylar böyle idare ederim diye düşündüm bir de reflü yatağı aldım gündüz salonda onun içinde uyutuyor arkadaşım bende öyle yaparım diye düşündüm
Enguzelhediym ElifNilMom meltem smart kral beşik adı canım. Kesinlikle tavsiye ederim. 1150ye aldık kendi mağazasından. ben resmen aşık oldum😄😍
emineserkan2020 Enguzelhediym aynısının beyazını aldım desem☺️ daha Ağustos da olduğu için Doğum kurdurmadık Doğuma yakın kuracaklar
mermaid-nm ben park beşik düşünüyordum ama bu beşiği gezerken gördük bir anda aldık😬 üst-orta-alt olabiliyor sallanabilir ya da sabit olabilir tekerlekli taşınabilir bana mantıklı geldi inşallah kullanırken de sıkıntı yaşamam
ZeynepBetul Pnryksl06 fotoğraflarda görünenin aynısı geldi Sadece geç gönderdiler Virüsten dolayı çalışanlarının bi kısmı çalışmıyomuş O sebepten öyle bi aksaklık oldu
Elagkhn ElifNilMom ben ilk sepet beşik alıcam biraz toparlanınca onu satıp park yataga geçmeyi düşünüyorum ☺️
DenizKokusu Bende park yatak aldım aynı zamanda anne yani da oluyo fermuarını açıp yatağa sabitliyosun. Bakalım memnun kalıcak miyiz :)
dilanisik Ogretmenhanim92 yani gereksiz duruyor şu an aslında 4 yaşında bir çocuk baza da yatabilir ve evet bizimkide ranzalara özendi 😊 birde ikinci çocuk yolda nasipse…hem yer hem kullanım (altı boşluk değil) yani artık gereksiz diyelim zaten çocuk belli bir yaşa kadar bizimle 😒