Bahar34 0 Çatlakla Son 2 Hafta Allah’ın izniyle 😊🤲🏻 Kimlerin çatlak sorunu var ? Yada hiç çatlak olmayan ?
Anka0 Bahar34 Çok şanslısınız gerçekten yapınız müsait değilmiş demek ki onun yanında da doğru ürünler kullandınız demek 😊 Neler kullandınız yazar mısınız ?
Bahar34 Anka0 Aslında gerçekten de yapıdan yapıya değişiyor. Bana hep son aylarında olur dediler ama çok şükür olmadı😊 Doktorum sadece nemlendirici önerdi onu da haftada 3 gün kullandım
Anka0 Bahar34 Evet zaten çoğu kısmı yapı ile alakalıdır ama bakım da illaki etkili nemlendirici derken markasını paylaşır mısınız bize de fikir olsun 😊
SerpilG Zehra1k 1. De mi çatlamıştınız. Bende 1. De çatlamadım 2. De çatlarmıyım merak ediyorum 25 haftalık şuan
elif00000 Bende 8.ayıma giricem bende yok çatlak sanırım artık olmaz da .Bende hindistan ceviz yagi kullanmıştım doğal
Blossom Bahar34 Maşallah. Bence tamamen vücut yapısıyla alakalı. 4 çocuk doğuran sıfır çatlaksız bir annem var. Dua ediyorum ona çekmişimdir inşallah. 🤲
RuzgarsMommy Sıfır çatlakla doğuma gittik diyelim sezeryan dan sonra catlar mı acaba? Normal doğum hani çatlatabilir de sezeryan da sanki olmaz gibi geliyor ama emin diilim