Herkese merhaba beni bazı arkadaşlar çok iyi bilir her sezeryan postunda ben vardım çünkü şimdi size kendi yaşadığım hikayemi anlatıcam
03.06.2020 saat sabah 8de ben hastanedeydim bir süre işlemler sürdü ve saat 9da odama geçtim ve beklemeye başladım yanımda eşim ve görümcem vardı doğuma giderken giyeceğim önlüğü giyip yataga uzandım damar yolum ve nst işlemim yapıldı koluma çok büyük ve uzun bir iğneyle damar yolu açılıp serum takıldı yarım saat nst çekildi ama bozuk çıktı çünkü kızım o gün çok hareketliydi tekrar takıldı 15 dakika sonra canan hanım hadi gidiyoruz dediklerinde beni bir korku sardı ve ağlamaya başladım ama bu benimle ilgili birşey korkudan titremeye başladım eşim asansöre kadar beni teselli etti ama fayda etmedi onlara el salladım ve ameliyathane katına geldiğimizde bütün vücudum titremeye başlamıştı asla kendimi kontrol edemiyordum ne kadar durmak istersem okadar daha çok titremeye başladım ve bu benim kendimle alakalı dediğim gibi korkumdan sonra ameliyat olacağım sedyeye aktarıldım sırt üstü yatırıldım ve anestezi uzmanı gelip bana spinal anestezi uyguladı popomuza yapılan iğneden farkı yoktu bence iki yere iğne yapıp yatırdılar beni ve bacaklarımda sıcaklık hissettim ve uyuşmaya başladım hemen arkasından sonda takıldı asla hissetmedim ama ben hala titriyorum başımdaki ebe damar yolumu tansyon aleti ve o gögüse takılan kalp ve tansyon için olan yapışkanları taktı nabzım gitgide yükseliyordu en son 180 olduğunda ebe bana 3. Sakinleştiriciyi vuruyordu sonra doktorum geldiğinde 130 a düştü canan neyin var nabzın 130 dediğinde ebe hocam 180 den zor düştü dedi 130 a 3 sakinleştirici ile doktorum tekrar sakin ol bak bebeğini göstericem sana dediğinde ağlamaya başladım operasyon başlamış ama beni kandırıyorlardı başlayınca haber vericez diye başımdaki ebe bana birazdan bir baskı hissedeceksin korkma dedi ve evet bir baskı hisseder hissetmez bana bebeğimi gösterdiker saat 11.06 onu gördüğümde dünyalar benim oldu ve aglamaya başladım tekrar onu sarıp bana getirdiler okadar yumuşak ve okadar güzel kokuyordu ki dünyanın en güzel kokusu olabilir temas ettikten sonra bebeğimi aşağıya indirdiler ve benim dikişlerim atılırken herkes gitmişti sadece ben ve dikişi yapan kişi vardı o baskıdan sonra uyuşukluk hissi omuzlarıma kadar çıktı benimde işlemim bittikten sonra beni aşagıya odama indirdiklerinde yaklaşık 1.30 saat daha titredim sonra geçti sakinleştiriciler yüzünden olmuş neyse saat 11.30 da odamdaydım yaklaşık akşam 19.00 a kadar o şekilde yattım anestezi etkisi geçmeye başladığında yani ağrı hissetmeye başladığımda saat 4.30 du. Odama geldikten sonra karnıma 1 kere baskı yapıldı onuda hissetmedim zaten 10 dakika sonra bir kum torbası kondu ayağa kalkmadan önce onuda aldılar yaşadığım ağrılar kanama olacağı zaman oluyordu kanama olunca geçiyordu ve ağrım oldukça ağrı kesici istedim ayağa kalkmam çok kolay oldu diyemem çünkü kemiklerimin hepsi kırılmış gibi hissediyordum ama venim ağrı eşiğim çok düşük o zaman birdaha asla doğum yapmam kimse sezeryan yapmasın gitsin herkes normal doğursun diye bağırıyordum odamda ama şimdi diyorum ki Dünyanın en güzel şeyi içn galiba her acıyı çekerim ben doğru düzgün yiyip içmedim hastanede kaldığım sürece ayağa kalktınızda yürüdüğünüzde pes etmeyin tekrar kalkmaya çalışın ben çok zor kalktım ama siz direnin tuvaletinizi yapabiliyorsunuz ben hala hissetmiyorum idrarımın gelip gelmediğini ara ara gidiyorum tuvalete gaz çıkarmak çok önemli ben akşam çıkardım büyğk tuvaletten korkmayın yaparken acı çekmedim yapmak çok rahatlatıyor stres yapmayın. Doğum yapar yapmaz sütüm geldi ağız sütü denilen size tavsiyem bestlak damla ve rezene edinin kendinize bugğn 4. Gün ve sütüm gögüsümden damlıyor şıp şıp kızıma gelince aramızda kan uyuşmazlığımız olduğu ortaya çıktı ben 0RH+ Kızım B- grubu olduğu için sarılık oldu ve 3 gündür kuvözde ama durumu iyi yarın yada pazaryesi kavuşcam kızıma süt sağıp götürüyoruz. Size söylemek istediğim şey ben çok korktum siz korkmayın hiç bişey hissetmiyorsunuz ağrılar dayanamıyacak kadar olsa kimse 2. Sezeryanı olmaz demi Allah size daha kolay doğumlar nasip etsin ve evlatlarınızdan ayırmasın kızlar 🤲🏻