Bizde 18 hafta olduk pazartesi doktor kontrolü var. En son 12 hafta da görmüştüm. Çok merak ediyorum, nasıl ne kadar büyüdü iyi mi diye bakalım yarın ne çıkacak. Benim merak ettiğim hareket hisseden var mı ben hala bişey hissetmiyorum normal mi acaba