Minnak16 Kızlar nasıl gidiyor gebelik bebek kaç gram olmuş. Bizim 17. Haftada 180gr dedi 15 cm olmuştu geçen hafta. Gayet iyi gidiyor dedi dr. Sizinkiler nasıl?
bebegim_28 Minnak16 bende yarın 17 olcam pazartesi dr kontrolümüz var kiloyu nasıl söylüyorlar ultrason cihazı ile mi inşallah cinsiyetini de öğreniriz 😊
Behll_drl Minnak16 bgn 18+5 olduk🥰 en son 17+3 te gitmiştik 245 gram 19 cm di kızımız olcak inş heycanla bekliyoruz😍
erkekseemir-annesi Minnak16 bizde yarın 18haftalık oluyoruz sabah kusmalarım hala devam ediyor sizin de öyle mi?
Minnak16 bebegim_28 evet ultrasonda görüyorlar kilo ve boyunu. Cinsiyeti gösterir erkekse daha net belli oluyor bizim 12. Hafta söylemişti dr erkek olduğunu. 😊
bebegim_28 Minnak16 ya 15 de gittik bizim ki açmadı bacak bacak üstüne atmıştı 😁 bakalım bu defa nasıl olacak 😊
bebegim_28 Minnak16 bende gördüm ismini bile söylediler ismiyle çağırdılar hatta ama emin olamadım erkek olarak gördüm ve hep erkek hissediyorum 😊
Minnak16 bebegim_28 ismini ne söylediler. Ben rüyamda ultrason görüntüsünde bebeğin organını görmüştüm
Gulsenvarol bebegim_28 ben hamile olmadan rüyamda erkek bebek görmüştüm dün öğrendim erkek miş 😀bence seninkide erkek olabilir 🙊
rameade55 17+6 da gittiğimde 17 boyu 230 gr kilosu demişti ama ultrason kağıdında 18+3 günlük çıkmış benimde kafamı bu karıştırdı
Havvamurat rameade55 bebeğinizin gelişimi önden gidiyor kafanız karışmasın güzel bı durum.benin de 18+2 de 19+2 çıktı
bebegim_28 Minnak16 eşimin babasının adı Mustafa rahmetli bende koymayı düşünüyordum zaten yanına da ek isim arıyordum mete mert vs isimler sıralıyordum rüyamda sağlık ocağında kontrole götürüyorum Mustafa mert diye sesleniyorlar😊
Songul_grn 18+1 olduk 😊 kızımız olacak en son 16+5 te gitmiştik 196 gr dı Haziran sonu gidicez tekrar bakalım şimdilik herşey yolunda 🥰