Mavidilek mikican ben de 3 sene Patnos’ta çalıştım haftasonu gezmeye alışverişe giderdik Erciş’e :). İki yıl önce İstanbul’a döndük
a_gzde mikican evet patnos çok yakın 😄 Erciş güzel ama benim hiç arkadaşım yok baya bunalıma girdim bu yıl 🙄
a_gzde Mirayiko canım Van’da hiç gitmedim doktora. Gebze’de ailelerimiz. Doktorum da burda. Erciş’ten git gel yapcaktım her ay kontrol için 😄 o da bu virüs olayı çıktı geldik Gebze’ye burdayız. Arabamız Erciş’te kaldı onu almaya gidicez inşallah
mikican Mavidilek aa biz de 3 sene önce İstanbula geldik😊 aynen Ercişe balık yemeye giderdik Günebakanda cay içerdik 😊
mikican a_gzde Doğuda görev yapmak iyidir hostur ama bir süre sonra sıkıyor tabi inşallah en yakın zamanda istediğiniz yere gelebilirsiniz😊
Mirayiko a_gzde bende hiç gitmedim kocaeline geldikten sonra öğrencim zaten hamileliğimi ama ağustostan sonra başlayacağım şimdiden doktor araştırmasına girdim bakalım
Dserin1 Anneolacagimben evet hocam ben aldım haftamı belirten yazıyı okula verdim.. sizde doktora söyleyin sadece kaç haftalık olduğunuzu belirten bir rapor verecek o kadar.. ekstra rapor yazma olayı yok yani. Bu kişi 26 haftalık hamiledir gibi