Öğretmen arkadaşlar 22-30 haziran arası seminer gözüküyor. 24. Haftadan itibaren idari izinli sayılacak denilmiş. Peki ben 15 haftalık hamileyim hastalık sürecinden dolayı seminere katılmama gibi bir şansım var mı ? Bununla ilgili bir bilginiz var mı ? Henüz doktorumla görüşmedim açıkcası rapor vereceğinide düşünmüyorum