Cinarmom ben çok seviyorum Kerem ismini.ismin yaşlısı genci mi olur ya çok güzel hiç kafanız karışmasın😊bebeğinize hangi ismi düşündünüz diye sorarlar söyleyince de olumsuz yorum yaparlar insanın hevesini kaçırırlar ya gıcık oluyorum malesef benim çevremde de var🙄