81anne Kubrayy bu arada benımde kalça ve bel ağrım oluyor arada rahımde batma gibi ama doktorum çok normal hormonların değişiyor dedi. Siz hep yatıyormusunuz peki nasıl geçiyor günleriniz?
Kubrayy 81anne evet o haftalarda bende yaşadım ve gerçekten normalmiş ,diğer gebelikle kıyasladığım için her Ağrıda korkuyordum ben ama gebelik bu herkes ağrı yaşıyor önemli olan kanama vs başka birşeyin eşlik etmemesi. Bana doktorum hareketsiz kalma günlük hayatına dön dedi fakat sizi yanlış yönlendirmek istemem bu konuda doktorunuzu dinleyin.. ben yürüyüşte yapıyorum.. ve pilatese başlıcam ama bunlar hep doktorumun izniyle .. yinede yorulduğumu hissettiğim dk hemen uzanıyorum.. birde 18. Haftadan sonra biraz daha tempomu yükselttim.. uzun süre sabit ayakta kalınca yine ağrım oluyor ama yürüyüş bana çok iyi geliyor kalça ve bel kaslarımı güçlendirdiğini hissediyorum..
RanaaT Subuss6 olabiliyor muş öyle şeyler eltimin arkadaşı çoğu kez yaşamış bunu ve çok şükür doğurmuş yeter ki inan dua et 🤲 ve ayağa kalkma yatarken ayağını havaya kaldır ki çocuğun yukarı çıksın tutunsun allah ım kimseye o acıyı yaşatmasın
Kubrayy 81anne yok hayır 11. Haftada önlem amaçlı kullandım bitti .. enfeksiyon yok kafaya takıyosun diyo doktor .. bende üzerine düşmedim..
81anne Kubrayy maşallah size benımde doktorum yatılcak bir durumun yok 1 saat yürüyüş istiyorum senden dedi ama ben yinede korkuyorum dediğim gibi bide bu aralar afedersiniz ama akıntım çok oluyor hatta bazen topak topak oluyor bilmiyorum sizde oluyormu haftaya idrar vermek istiyorum acaba enfeksiyon mu oldu diye.. bu arada rabbim ikimizede kucagımıza almayı nasip etsn🤲
Naz1988 Subuss6 Allahin izniyle hic birsey olmaz canim benimki adet kanamasi gibi cok geliyodu ama bebekler iyidi bol bol dinlen uzan agir kaldirma sadece tuvalete kalk ben 4 ay hep uzandim canim
Ceylann12 Subuss6 canım benm de o haftalarda kanamam oldu hemde baya kırmızı su gibi akıyordu 1 aya kadar ful aktı kanamam bol istirahat et hiç kalkma ben sadece namaz için kalkıyordum çok zor bi süreç benim yanımda kimse de yoktu gurbetteyim bi yakının varsa gelip bu dönemde sana baksa daha iyi olur sakin stres yapma bol dua et kısmeti varsa zaten nede yapsak gelirler dünyaya
Subuss6 Ceylann12 haklısın canım elimizden geleni yaparız gerisi nasip artık inşallah sağlıklıca kucağımza alırız 🤲🏻
Elif_sn Subuss6 benimde oldu canım 3 gün sonra geçti rahat olmaya çalış stres yapma dinlen yat bişey olmaz inşallah
Kubrayy 81anne progestan kullanıyormusunuz? O geliyodur,içerde birikir akıntıyla çıkar parça parça .. kullanmıyorsanız mutlaka enfeksiyon doktorunuza sorun 😊 inşallah Allah herkesi evladına sağ Salim sağlıkla kavuştursun bu günler su gibi aksın geçsin 🌺
81anne Kubrayy kullanıyorum canım hemde günde 3 tane ay inşallah ondandır🌸 yinede her ihtimale karşı haftaya falan veriyim idrar diyorum nolur nolmaz😊
Hiranurunannesiii 81anne Hayır, ilk gebeliğimdi. Rahim ağzı yetmezliğim varmış, maalesef. Açılma, kısalma ve hunileşme vardı, acil serklaj olmuştum 23.haftada. Doktorum bundan sonraki gebeliğimdede önlem amaçlı 12-14.haftalar arasında dikiş atılacağını söyledi.