Subuss6 Rahim ağzı uzunluğun ölçüldü mü ? Ben 6.haftda ve 13.haftada kanama yaşamıştım, progestan kullandım. 23.haftada açılmam olduğu için, dikiş atıldı. Rabbim bebeklerini sana bağışlasın, inşallah. Kanaman devam ediyorsa, seni takip eden doktorunla iletişimde olmalısın.